:)

När jag jobbar på Mölndals ridklubb så sover jag alltid över i stugan brevid Björn kontor. Många frågar mig om det inte är läskigt att sova på gården alldeles själv? Jag kan ju säga att det finns en anledning till att jag aldrig är med när spökhistorierna berättas på ridlägren, jag är så himla lättskämd ;) 
 
Men sanningen är att jag aldrig är helt ensam :D Jag har oftast båda goskatterna inne hos mig, dom tycker det är skönt att få komma in och sova ordentligt när det är kallt ute. Här har dem sin alldeles egna våningssäng och självklart bjuds det på kattgodis om kvällarna!
 
Jag kan höra hästarna frusta inne i stallet och om någon häst rymmer ur sin spilta så hör jag dem vandra runt i stallet.. Då är det bara på med skorna och gå ut och sätta fast hästen igen. Igår kväll kl 11 så rymde t.e.x. Alan :)  bushäst!
j
Mysigaste Max!! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, hade varit kul om du eller någon annan här på bloggen lägger ut lite om Pandora (bilder, filmer osv på henne) tycker jag som hade henne innan hon såldes. Saknar min "lilla" prinsessa:)

2013-12-01 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0