Sommarminne!

Maya delar med sig av sitt sommarminne!!
 
Hej!
Denna bilden är tagen efter jag hade hoppat en felfri runda på Gizmo (alltså sista dagen). Detta var v. 28.
Jag red i paff och hade Mikaela som ledare. Veckan var sommarens bästa! Saknar allt sååå mycket, allt var perfekt.
Jag saknar också Gizmo jättemycket. Ranchens är grymt! 
/Maya
 
Fortsätt skicka in bilder på era sommarminnen, jättekul att läsa!!! :D
Det är bara att mejla in till [email protected]
Har ni en blogg så kan ni skriva den så länkar jag som tack! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jag

Svälla kan du göra ett inlägg om kawango? Hur han är att rida i dressyren och hoppningen, och hanteringen osv. :D
Jag vet att ni bara hyr honom men han har ju varit med några år så :)

2014-01-01 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0