Ledarpresentation

Hej! Jag heter Angelica och jag är snart 21 år gammal. I år kommer jag att jobba min första sommar som ledare på Ranchens och det ska bli väldigt roligt. Då kommer jag att jobba vecka 28, 30, 31 och 33. Jag har själv varit på Ranchens ridläger 5 gånger när jag var yngre och hade då Yatzy (2003), Rachel (2005-2007) och Yackie (2008). Rachel är och kommer alltid att vara världens bästa häst. :)


År 2011 tog jag studenten och sedan dess har jag jobbat, pluggat lite och tagit körkort. Jag började rida när jag var 6 år och har hållt på med hästar i 15 år. Jag har tidigare haft flera medryttarhästar och har även hjälpt till en hel del på ett stuteri med Welsh cobs. På den senaste tiden så har jag spenderat 6 dagar i veckan på Clarebergs ridklubb där jag praktiserar som häst- och stallskötare. Just för tillfället så tar jag en paus då jag tyvärr har skadat mig, men jag kommer att vara helt läkt innan ridlägerstarten!

Jag hoppas att vi ses i sommar! :)

//Angelica

Kommentarer
Postat av: tascharachel

Gud va kul att du tycker Rachel är bäst!! För de e jag och min mamma som har tagit över henne för ca 2 år sedan. Du får mysa med henne så blir hon jätte glad hon e en riktig kelgris:)

2013-06-08 @ 11:19:54
Postat av: Angelica

Vad roligt! Ja, hon är verkligen bäst :) jag lär klappa på henne en hel del iallafall, haha!

2013-06-08 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0