Gamla bilder!

Hej allihop! Nu skriver jag (Nelly) äntligen mitt första blogginlägg! Har varit lite trögt i starten men nu ska jag allt bättra mig ;) hade egentligen planerat att ta massa fina bilder på hästarna i hagen i söndags när jag jobbade, men vädret var på tok för äckligt. Hästarna ville bara komma in och äta sin lunch. Kom dock på att jag har gamla bilder på några av hästarna från när jag själv gick på ridläger på Ranchens. :) Så här kommer några goa gamla bilder på otroligt goa hästar!

 

 
 
Här är Bandit. Tyckte han kliade sig otroligt snyggt i hagen (y)
 
 
 

Här är Golden. Vår underbara lilla Golden. Och bandit är då också med på den första :)

 

 

Gizmo :)

 

 
Yatzy :)
 
 
Och sist men inte minst Yamaha ;)
 

Kommentarer
Postat av: :-)

Yatzy!❤️❤️❤️❤️ så söt han ser så ung ut där vilket år var det?

2014-04-11 @ 20:43:02
Postat av: Carolina

Har ni några gamla bilder på Furio? Saknat honom sååå :))
(Lägg gärna upp)

2014-04-12 @ 13:20:49
Postat av: Jdbsba

Gör en presentation :D

2014-04-13 @ 02:31:32
Postat av: Bea

Hej! Nelly kommer du jobba vecka 29 snälla jag hoppas så

2014-04-13 @ 08:49:33
Postat av: Nelly

Visst är han söt! Det var år 2007 :)

Bilder på Furio skall jag nog kunna hitta ;) Kommer inom en snar framtid! Presentationer kommer också!

Hej Bea, jag skall jobba vecka 29 :D

2014-04-13 @ 12:16:05
URL: http://ranchens.blogg.se/
Postat av: Bea

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

2014-04-14 @ 08:17:13
Postat av: Anonym

så söta!!! kan ni lägga in en presentation om hampus. jag ska dit v.27 och jag tycker att han liknade exakt som min beskrivning, så jag skulle gärna vela veta lite mera om Hampus t.ex inom ridningen, skötsel temperament. Det står att han är en häst med motor, är han nästan het eller bara pigg??!! tacksam för svar ❤️❤️❤️ .

2014-04-17 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0