Lite svar :)


1. Ja det får jag. Men eftersom att dem flesta går med på lägren (förutom när dom har sin vilovecka) så gör jag det nästan aldrig. Förutom om det behövs, om någon ponny skulle busa till det lite händer det att jag får sitta upp. ;-) 

2. Ansgar var en kul ponny. Red honom en gång när det var hoppning, det var kallt och vinter så han var väldigt pigg. (Trots sina 22 år ;-) Han var kul eftersom att han kunde hitta på bus och blev aldrig trött på livet men samtidigt väldigt väldigt snäll! 

3. Japp det får jag! :))

4. Jag är i stallet varje dag alla dar i veckan så mig lär du nog få se! ;)

5. Åh tack så mycket, vad glad jag blir! Kul att du gillar bloggen också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0