Edvin

"Megastar" eller "Edvin" som de flesta känner igen honom som är en superponny!

1996 föddes han och är en dansk pinto.

Han är jättesnäll och kan ridas av de flesta men kan bli stark för de mindre rutinerade att hoppa med. Han hoppar det du styr på och är snäll ute men kan även då bli lite stark :) I spiltan är han tjurig ibland men är mycket snällare om han får stå i en box :)

Här är en video på Klara (som hyrt Edvin) när hon och Edvin tävlar.

 
Bilderna är lånade från Klara Dahlstedt (Hoppas de va ok ;))
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Uthberg

Åh, fina Edvin! En av mina absoluta favoriter när jag red där.. Trots att han bockade av mig och hade sig när vi hade gymkhana så vårt lag förlorade ;) Himla go att rida, sjukt rolig att hoppa!!

2014-03-08 @ 04:54:47
URL: http://www.fames.se/euthberg
Postat av: Jag

Vet du vart sista dressyr bilden är tagen? Ser exakt ut som våran manege :D

2014-03-08 @ 10:40:29
Postat av: Anonym

han syns jätte fin ... men kan ni göra ett inlägg om hampus och hur han är att rida :)

2014-03-08 @ 19:48:47
Postat av: Nattis

Kan ni inte göra ett inlägg om Fabian och ett om Felix! :D Skulle vara trevligt att se vad ni skulle skriva om dom ;)

2014-04-01 @ 19:00:24
URL: http://morodotterponnyn.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0