Ny bloggare!

Hej allihopa!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering på bloggen! Jag har för lite tid att sitta vid datorn och bloggen har blivit satt åt sidan för ofta. Därför har jag bjudit in en till bloggare ;) Nelly som också jobbar som lägerledare kommer att hjälpa mig att blogga så att ni får mer uppdatering! Hon kommer inom den närmsta tiden skriva ett inlägg och presentera sig själv :)
Jag kommer inte sluta blogga utan uppdatera på ofta jag hinner!
 
För er som undrat så kommer jag inte jobba i sommar som det ser ut nu. Kanske att jag hoppar in någon vecka ifall någon ledare blir sjuk eller liknande. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag säkerligen komma och hälsa på ;)
 
Bjuder på två bilder på mig och Rekord, bara för han är så söt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Så fina ni är du och Rekord! Så synd jag ville att du skulle jobba:( men kommer Nelly jobba vecka 29 snälla blir så glad!!!!!!!!

Svar: Tack Bea! :D Nelly kommer jobba vecka 29! ;) Och jag kommer komma och hälsa på er :D
ranchens.blogg.se

2014-03-28 @ 18:35:16
Postat av: Märta

Hoppas ni båda är med vecka 27:D

2014-03-29 @ 12:02:11
Postat av: Anonym

ni e jätte fina!!!! men kan ni göra ett inlägg om hampus och hur han är, sköta, rida m.m.

2014-03-31 @ 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0