Årets första dopp!

I fredags var det riktigt, riktigt varmt och efter en svettig dag i stallet så red jag, Mathilda K och våra praoelever, Mathilda A och Cecilia och badade!! Hästarna var jätteglada att få svalka sig! :D Diamond simmade, vilket hon brukar. Även Pandora simmade idag vilket jag faktiskt aldrig sett förut, så det var ju roligt! Zorro testade att simma två simtag men de tyckte han var läskigt, det var nog första gången för honom! Men han gick iallafall glatt ner i vattnet :D
"Kung i stallet"
Jag och Zorro :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta

Får man praoa även fast man inte går på ridskolan?

Svar: Jadå det får man! :) Men det är aldrig någon garanti att man får rida, så du vet :)
ranchens.blogg.se

2014-05-26 @ 14:47:28
Postat av: Märta

Vill egentligen bara träffa hästarna

Svar: Praoelever är alltid välkommna, mejla björn :)
ranchens.blogg.se

2014-05-26 @ 15:36:45
Postat av: Anonym

haha va kul.... men är Zorro lätt att få i samling eller måste man jobba hårt för att få han i samling. och har ni hoppat något mer med honom, i såna fall hur gick det.

2014-05-28 @ 19:57:58
Postat av: Denice

Man måste alltid jobba för att få en samlad häst. Man måste alltid anstränga sig och man ska arbeta en häst och inte åka med. Men jag antar att man hittar knapparna på hästen efter ett tag:)

2014-06-18 @ 20:05:55
Postat av: Anonym

Hej jag ska till er vecka 28 men jag undrar under provridningen ska alla rida på samma gång eller ska man vänta på sin tur

2014-06-21 @ 15:17:55
Postat av: Anonym

Vet du vart Zorro står nu och vem som äger honom?

Svar: Nej det vet jag tyvärr inte. Tror att han såldes till en familj nånstans i Skåne.
ranchens.blogg.se

2016-06-03 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0