"Jack"

Här har ni Jack!
Han är en äldre kille (f. 98) som varit privathäst och kommer ifrån början från Holland (om jag minns rätt ;))
Han är en D-ponny men rätt näpen i typen så inte jätte viktbärande.
Jack har gått med på lektion idag och han var supersnäll! Han är känslig för hjälperna och hoppar snällt! Igår hade dem skrittat ut med honom och han var coollugn ;) Han är också snäll att göra iordning! Jag tror att han kommer passa jättebra här!
Själv har jag valt att kalla honom för prinsen! Jack låter så opersonligt på något sätt. Tänk er när man ropar på honom i hagen "Jaaaack!" då är det enklare att ropa på prinsen!
När han kom hit hade han en grimma som det stod "Kung i stallet" på. Eftersom vi redan har en självutnämnd kung, Dragon, så kom jag att tänka på smeknamnet "Prinsen" istället :)

Kommentarer
Postat av: Rachelsmamma

Han verkar väldigt go och söt!! Kul också att Michel får någon att snacka med:P

2014-05-01 @ 23:40:54
Postat av: Rachelsmamma

Han verkar väldigt go och söt!! Kul också att Michel får någon att snacka med:P

2014-05-01 @ 23:40:55
Postat av: Anonym

Kan ni skriva lite lixom storlek och ålder och så på simba och ville? :)

2014-05-02 @ 07:23:44
Postat av: hanna

är jack eran häst nu eller?

2014-05-02 @ 12:24:07
Postat av: Bea

så söta jag skulle gärna vilja rida Jack eller Simba, Ville kanske jag inte kan rida än!!

2014-05-03 @ 08:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0