Heeeej igen!

Nu blir uppdateringen bättre. Anledningen att bloggen har varit off de senaste dagarna är att jag har haft feber. Men nu är jag skapligt kry igen och har kraft och energi att skriva! 
Nu är det ridlägervecka 31 som pågår. Kineserna stannar 2 veckor här i Sverige och är med ytterligare en vecka på ridläger. Dom verkar trivas, iallafall vad jag har sett! 

Nu ska jag försöka uppdatera lite bättre om veckan som är, ska vara hemma hela helgen då det inte är någon tävling för mig så jag kommer nog ha lite bättre koll än vanligt. :)

Star

Kommentarer
Postat av: Alicia

Kommer kineserna ha samma häst nästa vecka då igen eller kommer de att byta häst?

Svar: Det var tänkt att dom skulle ha samma häst men några av dom ville byta och då fick som givetvis göra det! :D
ranchens.blogg.se

2014-07-28 @ 09:36:04
Postat av: hanna

vilka hästar hade dom förra veckan och den här veckan??

Svar: Gizmo, Felix, Ferrari, simba, Mange och MR spot. :)
ranchens.blogg.se

2014-07-28 @ 11:09:59
Postat av: Anonym

kommer star och wolfie att stanna när ridlägrerna är slut eller åker dom hem??

Svar: Star kommer vara uthyrd och Wolfie kommer stanna :)
ranchens.blogg.se

2014-07-28 @ 13:35:38
Postat av: Bea

Kommer Diamond stanna kvar på ridskolan till hösten

Svar: nej hon är uthyrd! :)
ranchens.blogg.se

2014-07-28 @ 17:39:52
Postat av: Matilda

Är Putte till salu? Om någon vill köpa en häst från ridskolan får dom det då eller säljer ni inte era hästar?

2014-07-28 @ 19:48:09
Postat av: Matilda

Är Putte till salu? Om någon vill köpa en häst från ridskolan får dom det då eller säljer ni inte era hästar?

Svar: Nej han är inte till salu. Dom är för det mesta inte till salu ! :)
ranchens.blogg.se

2014-07-28 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0