hur går det till att ha med egen häst

Fråga:
Hej! Skulle du bara kunna skriva ett kort inlägg om hur det går till om man har med sig egen ponny? Alltså vilket stall man får stå i? Tillgång till hagar? Och om man kan köpa typ hö/hösilage oså hos er? Ska man skriva det när man anmäler sig att man ska ha med egen ponny??
 
Svar:
Vilket stall ens ponny/häst får stå i beror lite på vart det finns plats. Men en box garanteras alltid (alltså inte spilta)
En hage finns också men då är det rasthagar, man får hagen "som sin egen" och får ha ute sin häst som man vill.  Både hösilage, krafft (grund) och havre ingår så det är inget man behöver tänka på. Om man däremot vill ge sin häst något special foder får man ta med det! 
Ja, om man ska ha med egen ponny bör det nämnas i anmälningen! :)
 
Hoppas allt blev lite klarare för dig angående att ha med egen häst! 
  
 
Vad tycker ni, tycker ni att min ponny Bosse och Edwin är lika? 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tycker dom är ganska lika!!

Jag var på ridläger v. 29 2014 det var jätte roligt. Jag saknar det super mycket! Jag hade Diamond Doll hon var underbar! Hoppade 50 cm

2014-07-20 @ 21:18:33
Postat av: Bea

Det är min blogg!

Svar: Fint! Ska gå in och kika ! :)
ranchens.blogg.se

2014-07-20 @ 21:20:05
URL: http://www.HorseBea.bloggo.nu
Postat av: hanna

dom är ganska lika om man bortser från att edwin är en skäck och Shu B Dee (bosse) är brun. annars är dom ganska lika

2014-07-21 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0