Presentation

Hej! Jag heter Diana och jag är 21 år gammal. Jag kommer från Örebro men bor idag i Göteborg då jag pluggar på universitetet. Jag har alltid älskat hästar och ridit sedan jag var liten. Jag har även hållit på en del inom travet och med ponnytrav, tycker det är spännande att prova på olika sporter med hästar men bäst av allt har alltid varit ett pyssla med hästarna i stallet. Jag har en ponny som jag som jag tidigare tävlat med i både hoppning och dressyr. För tillfället har jag lånat ut honom på foder då tiden inte räcker till men jag åker och hälsar på honom så ofta jag kan och ibland rider jag kompisars hästar för att hålla igång ridningen. Ser väldigt mycket fram emot denna sommar på Ranchens ridläger!



Kommentarer
Postat av: V.28

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=873704&inriktning=&typ=

2015-04-26 @ 13:49:15
Postat av: Denice

Vilka veckor ska du jobba?:)

2015-04-26 @ 13:50:13
Postat av: Anonym

Vilka veckar ska du jobba? 😄

2015-04-27 @ 21:13:00
Postat av: Moa

Vilka veckor??😉

2015-05-30 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0