Dolly!

Dolly är född 2003 och köptes av oss i maj 2013.

Hon är en korsningsponny, en C-ponny på ca 138 cm. 

Hon har väldigt speciell teckning, hon är fuxfärgad med lite större vita fält speciellt på huvudet och under magen. Hennes ena öga är blått och det andra är hälften blått och hälften brunt. 
Hon ser ut som en indianhäst!

Dolly är pigg och snäll att rida men är även en dam med egen vilja vilket hon kan visa ibland. Hon gör inget dumt men vill ibland bestämma lite själv. Hon älskar att hoppa och gör det bra!
I boxen kan hon vara lite sur och försöka ta över lite så där gäller det att bara lite bestämd!






Kommentarer
Postat av: Märta

Fina dolly❤️❤️ Min kompis hyr henne

2015-05-14 @ 08:16:52
Postat av: Tyra

Min och Carro's prinsessa❤️❤️

2015-05-14 @ 10:29:13
Postat av: Caroline

Asså Gud vad jag älskar denna ponny hon är så anorlunda från när hon är hemma hos mig än vad hon är på ranchens
Det kommer vara så ledsamt med att lämna tillbaka henne men det kommer vara kul att hämta hämta henne 💓💓♥️❤️❤️
Imorgon blir det hoppning med henne och idag red vi i en sommar hage 💓♥️♥️

2015-05-14 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0