Presentation 6!

Hallihallå! Mitt namn är Anna, jag är 19 år och har precis gått ut gymnasiet. Detta är min första sommar som ridlägerledare på Ranchens och jag kommer jobba vecka 28, 29, 31 och 33. Jag har ridit sen jag var 7 år och just nu har jag två medryttarhästar, en som jag tävlar både hoppning och dressyr på med förhoppningen att prova på fälttävlan, och en hopphäst som jag ska testa att tävla dressyr på. Dessutom rider jag på ridskolan Askims Ridhus där jag också jobbar både som ridlärare och med de vanliga sysslorna i stallet. Det jag tycker är allra roligast (förutom hästar såklart) är att bada, äta gottigt och leka. Allt detta finns ju på Ranchens så jag är övertygad om att den här sommaren kommer bli tipptopp! Hoppas vi ses!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt! Och bra att du skrev med veckorna! :D

2016-06-08 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0