Sommarminnen!

Såhär i kylan får vi ta och tänka tillbaka till den goa sommaren och alla roliga minnen vi samlat på oss!
 
Har ni något mysigt/roligt sommarminne från ert ridläger som ni vill dela med er av?
Kanske någon riktigt härlig bild på din ridlägerhäst eller någon annan av våra hästar?
Eller en speciell lektion/uteritt som var extra rolig? DELA MED ER :D!
 
Ni får jättegärna skicka in bilder med en liten text till så delar jag kanske med mig av just ditt sommarminne här på bloggen!! 
 Bifoga bild och skriv en text och skicka till [email protected] märk mailet "sommarminne". Skriv gärna vilken vecka ni gick :)
 
 
TILL EXEMPEL SÅHÄR:
"Ett av mina bästa sommarminne var när jag och Angelica skrämde barnen på spökkvällen.
Skrattade så jag fick ont i magen när barnen sprang iväg i panik! Det bästa är att sitta och vänta in preciiiis rätt tillfälle
och sen hoppa upp och skrämmas, brukar springa efter och låta konsigt ibland också, hahah!
 
Förra året var det en tjej som blev så rädd att hon började slå mig med en pinne!!"
Ser ni vem som är vem??! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0