Ledarpresentation

Hej! Jag heter Mikaela. Jag är 18 år och  jobbar min första sommar på ranchens ridläger i år. Jag kommer att vara ledare vecka 25, 27 och 29. Jag har hållit till på Mölndal ridklubb, som Ranchens heter resten av året, i många år då jag ridit på ridskolan flera år, hyrt hästen Mr Romeo på halv och helfoder ,jobbat och haft egen häst uppstallad. Jag har också själv varit på ridläger på ranchens några år och har då haft hästarna Yames, Dollar och Jolly.
 
I nuläget så har jag precis gått ut andra ring på gymnasiet. Jag har tillsammans med min syster och min mamma ett halvblod; en fux på 8år som heter Timbaro. Största intresset är dressyren, och där har jag precis kommit ut och börjat tävla. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta

Jag red joly förra året:D vet du vilken grupp du kmr ha vcka 27? Jag ska vara där då:D

2013-06-17 @ 09:06:51
Postat av: Mikaela

Jag kommer ha paff gruppen. Kul :D

2013-06-19 @ 18:22:35
Postat av: Linnéa

Jaa vad kul vi ses v. 29! Vilken grupp har du då? :)

2013-06-27 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0