.

Ledarpresentation

Hej hej!
För er som är nya på ranchens kan jag berätta att vi varje vecka är 4 stycken ledare. Vi har hand om varsin grupp med barn, ca 8 i varje grupp. Vi rider ut med er, fixar kvällsaktiviteter med mera. Händer det något eller om ni undrar någonting så kan ni ALLTID fråga oss, vi bor tillsammans med er på lägret så vi finns alltid nära! :D
 
Amanda Björkegren heter jag och är 20 år gammal! 2013 blir min tredje sommar här på ranchens, jag trivs jättebra!! :)
När jag var mindre var jag själv här på ridläger och hade UV två år och Silver Sean ett. 
Lilla jag och UV, Självklart redan då med matchande schabrak och nosludd!
 
2012 tog jag studenten och har sedan dess jobbat några dagar per vecka på mölndals ridklubb som ranchens heter resterande del av året. Jag har därför stenkoll på anläggningen och hästarna som bor här :) Om jag skall välja en favorit så måste det bli Marley eller Bobbi som jag kallar honom ;) Bob Marley efter sångaren och sedan Bob och Bobbi som lät gulligare. Nummer två får bli Golden för han är så otroligt gullig! Varje morgon i stallet brukar han vara lös fast ingen förstår hur han lyckas komma loss. När han blir påkommen ser han så sur ut som han bara kan!!! Men det är inte lätt att ta honom på allvar när han är så söt <3
Jag är aktiv tävlingsryttare inom dressyr som jag verkligen brinner för! Hästen jag tävlar nu heter Rekord, kallas för Räkan
(Ägs inte av mig) Räkan älskar att arbeta och lära sig nya saker, jag kunde inte hittat en bättre tävlingskompis!!
Tillsammans tävlar vi på LA/MSV C nivå. Förra året var han med mig på ranchens och jag hoppas att han skall få komma med iallafall en vecka detta året med :) Jag har en egen blogg ni hittar HÄR.
Jag och Räkan på tävling

Hoppas vi ses i sommar!!! :D

 
 
/Amanda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0