Uppdatering!

Vi har bestämt att dra igång med uppdateringar på bloggen igen!
Det kommer främst vara jag (Amanda) som står för inläggen men Linda kanske slänger upp något då och då.
 
För er som inte känner mig så jobbar jag som lägerledare på ridlägren och
även till vardags på mölndals ridklubb (som ranchens heter resten av året)
 
Här kommer jag uppdatera om vardagen på gården och vad som händer med våra goa hästar.
Så vill du veta hur din favorithäst mår eller är nyfiken på nyheter inför sommaren 2014 så är det här du skall läsa ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Kan ni göra ett inlägg om Bobo och hur mår han nu?;)

2013-12-04 @ 19:11:37
URL: http://horsearebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0