Gamla hästar vi saknar <3

U.V

U.V var en perfekt nybörjarhäst! Jag hoppade mitt första hinder, galopperade i skogen för första gången och ramlade av för första gången på U.V. Han var lite sur inne i spiltan men mest var det bara tomma hot. Han var jättesnäll, lugn och trygg att rida. Hoppningen tyckte han var jätterolig och han stannade aldrig utan hoppade det du styrde på.

 
U.V var min kärlek när jag var liten. Jag var jättejobbig och mejlade Björn flera gånger
för att fråga hur han mådde under vintern, för jag träffade ju bara honom på lägret.
U.V fick somna in då han var halt till och från väldigt länge och svarade inte på behandlingar.
Eftersom han var gammal så fungerade inte kroppens läkning lika bra längre och han blev inte bra. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0