Frågesvar del 3

1. Vilken vecka har du tyckt vart roligast 2013? 
Ojdå! Alla veckorna är ju roliga! Men den absolut bästa måste jag säga var v.29!
Då hade vi fint väder och så hade jag med Räkan som ledarhäst! Skitkul tyckte både han och jag! ;)
Sjöhästen Räkan tar sig ett dopp!
 
2. 3 bästa minnen från ranchens? 
Hmmm, Jag har så många minnen att bläddra igenom...
-När jag satt i bagaget på Mimmis bil och höll i skottkärran för att åka och mocka (ja, vi var lite lata). Det måste hamna på topp 3 iallafall!
-Sen alla uteritter såklart :) Förra året jag red och badade med min grupp på Räkan
(Första gången han badat i hela sitt liv) Jag skrattade nog mer än alla lägerbarnen tillsammans :D
-Och så självklart att skrämma barnen på spökkvällen. Det är så kul är man verkligen lyckas, det vet man efteråt när alla barnen vill sova i ledarnas stugor ;)
3. Vilka grupper har ni vart ledare i? 
Jag är ju den enda lägerledaren som uppdaterar här på bloggen så jag svarar bara för mig :) Jag jobbar ju mycket på ranchens så jag brukar vara stallansvarig på lägren, då har man oftast Tuff-gruppen. Jag har haft Puff någon gång mitt första och andra år och mitt första år hade jag nog även Paff också om jag minns rätt ;)
4. Vilken häst tycker ni är finast?
Finast att rida eller finast till utseendet? svarar på båda ;)
Finast att rida skulle jag säga Marley och Rigoletto (jag rider ju bara storhäst) Man måste veta vart man har knapparna när man rider dem men ååååh så fina dem kan bli! :) Finast i utseendet är ju helt klart Putte, som en dröm :D
 Rigoletto när jag red honom förra veckan :)
Vackra Putte <3
 
4. Hur är Alan att rida?
Allan är snäll och pigg att rida :) Han kan bli lite framtung om man inte får med bakbenen ordentligt. Han hoppar bra och snällt :) Är lite bakskygg, jättetrygg att rida i skogen.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej Amanda! v 29 var helt klart bästa veckan ;) hade ju dig som ledare då!! hoppas att vi ses även detta året, kommer nog gå v 25!

2014-01-13 @ 17:59:18
Postat av: Mimmi

Hahaha vill du ha videon att lägga upp?? 😄 haha eller minnet när vi åkte i magdas baklucka!! :D<3

2014-01-14 @ 08:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0