ännu en nykomling!

En maxad D-ponny som heter .....Star. (Den heter någonting innan Star men jag kommer tyvärr inte ihåg vad det var) 
En vallack som kallas för Star iallafall, han är skimmel men skiftar lite i brunt, en skum färg helt enkelt! ;-) Super snäll ponny som är väldigt söt. Han är jätte fin att rida också, lätt i handen och ett perfekt temperament, lite framåt utan att springa iväg. Hoppar snällt över det man styr på och jag gillade honom väldigt mycket när jag red honom förra veckan! 

Här är 2 bilder :)




Kommentarer
Postat av: Bea

Nej! Vad söt han är<3. Hur gammal är han??

Svar: Juste, glömde ju att berätta det också! 9 år är jag ganska säker på att han var. :)
ranchens.blogg.se

2014-07-13 @ 09:33:38
Postat av: Anonym

Han är såå fin o de såg sjukt fint ut när han hoppade!
(Var på lägret o såg han v.28) :D

2014-07-13 @ 10:02:49
Postat av: Anonym

E han privathäst?❤️

Svar: Nej han är en lägerponny! Gjorde bara iordning honom i stallet mina ponnyer står i. :)
ranchens.blogg.se

2014-07-13 @ 10:57:52
Postat av: hanna

Kommer han att gå med på något läger i sommar.... Och hur pigg är han???

Svar: Ja han kommer gå med lika mycket som alla andra! Han är framåt (man behöver inte sparka på) men lyssnar ändå och håller takten. :)
ranchens.blogg.se

2014-07-13 @ 12:41:29
Postat av: Hej

Du skulle inte kunna kolla vad åldrarna ligger på v.30? Hur många år människorna är och vilken högsta ålder är och hur många det är av de två högsta åldersgrupperna :) snälla skulle betyda GUUUULD!

Svar: För att ta reda på det så behöver jag gå igenom alla 30 anmälningslapparna och det har jag tyvärr inte möjlighet att göra. Men oftast är alla mellan 12 - 15 år så det blir säker bra! :)
ranchens.blogg.se

2014-07-13 @ 16:44:17
Postat av: Ella

Han är jätte duktig, saknar han!!

2014-07-13 @ 17:07:43
Postat av: Ella

Han är jätte duktig, saknar han!!

Svar: Kul att du tyckte om honom ! :)
ranchens.blogg.se

2014-07-13 @ 17:07:45
Postat av: Ellen

Hej.. Ska bli kul att komma till er på fredag och hälsa på godingarna Dragon och Damen (Diamond). (Min sambos familj har fött upp dom och sålt dom till er) Lägg gärna ut lite bilder på dom på bloggen någon dag!!

Svar: Vad roligt! det kan jag göra :D
ranchens.blogg.se

2014-07-13 @ 18:22:23
Postat av: Sara

Hej! Får man ha med sig egen häst fast man rider en ridlägerhäst? Så rider man sin egen när man får tid över, om det finns såna stunder? Och i såfall vad skulle det kosta extra?

Svar: Tyvärr blir det inte så mycket tid över till att rida någon extra så min rekommendation är att inte ta med egen häst och samtidigt rida en lägerhäst!
ranchens.blogg.se

2014-07-13 @ 19:14:14
Postat av: Hej

Ska man ha med sig sporrar på ridlägret ?

Svar: Inte nödvändigtvis, om det skulle behövas på hästen du blir tilldelad finns det att låna men om man vill rida med sina egna sporrar så är det ju lika bra att ta med dom! :)
ranchens.blogg.se

2014-07-14 @ 12:08:41
Postat av: hanna

kommer wolfie också att gå med på alla lägren

Svar: Japp det kommer han :)
ranchens.blogg.se

2014-07-15 @ 14:37:38
Postat av: hanna .... igen

Men kommer wolfie och star att åka hem efter alla lägrerena eller kommer dom stanna kvar på ranchens och gå som ridskolae hästar hela hösten vintern och våren.... det vart lite konstigt men kommer dom att stanna ellr åka.

Svar: Dom är köpta så dom kommer att stanna! :D
ranchens.blogg.se

2014-07-24 @ 14:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0