Zorro

'
Zorro är en ny ponny som vi har på prov :)
Han är en D-ponny född 1999, ca 146 cm i mankhöjd. Han är väldigt snäll och (behöver jag säga det?) otroligt vacker!!
Om ni går in på vår instagram (Ranchensofficial) så finns det en ridvideo på honom!
Han kom idag på fm och fick sig en tvätt för att sedan bli riden. Han var lite spänd men det är ju inte så konstigt eftersom han hade massa nytt att titta på ;) Galoppfattningarna hade han lite svårt för men det kommer nog bli skitbra med lite träning! :D
Han har en grymt härligt nacke och lägger sig väldigt naturligt i en trevlig form :)
Tyvärr har han väldigt fula brännmärkningar, en på varje sida om revbenen. "A91x" och "18" står det :/
Jag har aldrig sett sånna brännmärkningar förut, riktigt fula men syns inte med sadel på iallafall :P
Och han fick dem för väldigt länge sedan så han har inte alls ont av dem! 
 
 
Visst är han lik Zorros häst?! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta

Oj så fin!! Hoppas han får stanna så jag får träffa snyggingen😘

2014-05-09 @ 22:11:54
Postat av: Anonym

Tror ni att ni kommer hyra ut han om ni behåller honom? :)

2014-05-10 @ 08:49:35
Postat av: Tyra

Ååh vilken underbart fin ponny🌸 Liknar en ponny som heter Märta i mitt stall :) Hur hög är han i mankhöjd?❤️

2014-05-13 @ 08:51:24
Postat av: hannsi

Honom skulle jag vela ha på lägret

2014-05-13 @ 23:21:02
Postat av: rachelmamma

Han är SÅ vacker och han har ett psyke som verkar vara minst lika vackert!! Han är SÅÅ VACKER!!

2014-05-16 @ 09:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0