Mitt första inlägg!

Hej alla! Mitt namn är Greta och jag ska ta över bloggen. Jag har även tagit över instagramkontot för er som inte vet det ;) Jag har aldrig bloggat förut, så om jag lyckas få upp
detta ikväll så kommer jag vara sjukt stolt öv er mig själv! 😎 
 
Jag tänkte iaf berätta lite om mig själv. Jag är 20 år ung, och har jobbat två somrar på ranchens ridläger! Nu efter lägrena så har jag fortsatt att jobba på Mölndals ridklubb (som ranchen heter resten av året) två dagar och två kvällar i veckan. 
 
När jag inte jobbar så är jag ofta i stallet där jag har mina egna hästar. Dom heter London och Zenith och är två dressyrhästar :) London hoppar dock ibland, men är rätt kass på det. 
 
Tanken är att jag ska fortsätta driva både bloggen och instagramkontot, så ni får gärna kommentera vad ni vill läsa mer av! Jag tänkte även lägga upp bilderna på "nya" stallet, för er som inte sett dom på instagram :) Har även lite andra idéer, men det får bli en överraskning :D 
 
Nu ska jag sova! Ha det bra! /Greta 

Kommentarer
Postat av: Märta

Åhh vad bra! Sp man kan få koll på stället;) Jag ska till ranchens 18 oktober så ska ta många bilder😊👌💕 lägg gärna upp info om de nya höstarna som kommit under sommarn, och berätta varför några hästar har sålts😊

2014-10-14 @ 23:07:57
Postat av: Viveka

HÄJ GRETA!
Skriv om alla hästar, 1 om dagen tills alla hästar är "slut" såattsäga c: det är kul att läsa :))
Lägg gärna in bilder och skriv om ridlärsrns osv :3

2014-10-14 @ 23:36:40
Postat av: Bea

HEJ! Greta bra att du ska ta hand om bloggen nu!!!!
Nu blir det nog ordning på bloggen!!

2014-10-15 @ 12:36:14
Postat av: ssttanja

kan du skriva om ansgar han finns inte kar men vill ändå veta om honom några andra hästar som inte finns kvar jag också vill veta om är Tintin,ramona,gizmo,coolman,golden,yamaha,zorro kan du skriva lite fakta om dom och vaför de inte finns kvar på ridskolan

2014-10-15 @ 14:05:39
Postat av: ssttanja

kan du skriva om ansgar han finns inte kar men vill ändå veta om honom några andra hästar som inte finns kvar jag också vill veta om är Tintin,ramona,gizmo,coolman,golden,yamaha,zorro kan du skriva lite fakta om dom och vaför de inte finns kvar på ridskolan

2014-10-15 @ 14:05:40
Postat av: Matilda

Om det kommer någon ny häst till ranchen så MÅSTE du skriva om dom!😂

2014-10-16 @ 10:15:00
Postat av: Matilda

Vad hände med Ben?

2014-11-16 @ 16:44:13
URL: http://nattstad.se/goteborgsryttarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0