Svar på frågestunden del 3!

Om jag har skrivit att jag vill ha en häst som gillar att hoppa lite högre, duktig i dressyren och som inte är så stark på uteritterna. Vem/vilka skulle passa mig då? Har ridit i 8år
 

Kanske Rigoletto, Wolfie, Mr Romeo, Wilmer?
 
 
•Kan inte ni skaffa läger tröjor?

•jag kom kl:16.00 förra året o det va jätte skönt att få ta tid på sig o gå runt o kolla. Kan jag göra det iår igen?

•kan man ta privatlektion nu när hästarna kommit tillbaka från hyrarna?
 

Vi kommer inte att sälja lägertröjor tyvärr då det inta är så många som köper.
Du är välkommen att komma lite tidigare om du vill.
Nej, man kan inte ta privatlektioner from nu och fram till lägren börjar (heller inte under lägren) då vi tyvärr inte har tid och hästarna ska få en veckas vila innan lägren kör igång!
 
 
Vem ska man mejla om man vill önska häst till lägret?
 

Till Björn
bjornranchens.com
 
 
När kan man köpa en tröja ?
 

Vi kommer inte sälja tröjor i år. Se tidigare svar.
 
 
Kan man byta vecka?? Har brutit armen och hinner kke inte läka tills min vecka😢
 

Det kan man om det finns plats en annan vecka. Men det där borde du mailat till Björn om redan??!
 
 
Vilka ledare är det de olika veckorna? :)
 

Vet tyvärr inte det i huvudet men på tisdag ska vi träffa alla igen så återkom med frågan så kanske jag vet mer då!
 
 
Hej! Jag har varit på Ranchens ridläger fyra gånger och jag undrar om du kan berätta vad som hände med/var de är: Yames, U.V., , Miramis och Nisse ? :)
 

Oj, ska se om jag kommer ihåg!
Yames såldes som promenadhäst till en kvinna i Jönköping.
Uv lever tyvärr inte. Han blev gammal och halt så vi tog bort honom.
Miramis såldes som handikapphäst till en liten verksamhet i Skåne. Vet dock inte om hon är kvar där.
Nisse såldes till enkvinna som red honom mycket här hos oss. Han står i Årekärr!
 
 
kan ni skriva om de nya hästarna ni har på gång?!
 

Vet inte riktigt vilka du menar? Har ju skrivit om en del av dom och som jag sagt innan så skrivs det inte om de nya förrän vi är helt säkra på att dom stannar!
 
 
Får man ha egna grejer på sin lägerponny? Shabrak huva pannband benskydd osv
 

Schabrak och huva är ok men vi vill helst inte att man byter ut tränsdelar.
 
 
Hur stora är Glenn och Wasa?
 

Glen är 148 och Wasa 145
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta

Har mailat Björn om armen, och det ordnade sig! Tyvärr kan jag inte åka med mina vänner men kommer hitta nya den veckan!

Svar: Åh vad bra!💕
ranchens.blogg.se

2015-06-04 @ 22:34:21
Postat av: Anonym

Om jag har ridit i 5-6 år och har skrivit att jag vill ha en pigg ponny/ häst som hoppar bra, mellan 145-162 cm, vem tror du skulle passa mig då?

Svar: Det finns många men tex Hampus, Wilmer, Star, Alan.
ranchens.blogg.se

2015-06-05 @ 07:11:41
Postat av: Anonym

Fina Silvester

2015-06-05 @ 09:31:04
Postat av: Anonym

Kommer man att ta kort på lägren som man sen kan köpa sista dagen?

Svar: Nej det kommer man inte.
ranchens.blogg.se

2015-06-07 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0