Presentation 10!

 

Hej! Mitt namn är Malin och jag kommer vara ridinstruktör under veckorna 28, 29, 31 och 33 i sommar. Jag är 22 år gammal och kommer ifrån Göteborg. Jag har dock precis flyttat tillbaka till Göteborg då jag i juni avslutade den treåriga universitets utbildning på Flyinge som heter Hippologprogrammet. Jag brinner för allt som har med hästar, ridning och utbildning av både ryttare och hästar att göra. Jag har förutom min utbildning under det senaste åren tävlat både hoppning och dressyr, arbetat på ridskola och med träning av privat ekipage. ​Jag har även en egen häst som heter Nejlika som jag tävlar hoppning med. Jag känner mig full av kunskap och inspiration som jag hoppas kunna dela med mig av till er under sommaren och att vi får en lärorik och framför allt en kul tid ihop. 

Vi ses i sommar /Malin 

 

Kommentarer
Postat av: None

Kan du vara ridlärare vecka 30 snälla du är bäst

2017-01-08 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0