Presentation 11!

Halloj! 

Mitt namn är Greta, jag är snart 22 år gammal och kommer jobba min fjärde sommar som lägerledare på ranchen. Jag började min ryttarkarriär på Gunnebo med ponnyledning, och sedan började jag som 7åring rida på GFRK. Där red jag tills jag fyllde 17, då jag köpte min första egna häst, Zenith. 2014 köpte jag en till häst, London, som några av er kanske träffat under era ridläger på ranchen? J Honom sålde jag i vintras då han och jag inte riktigt hade samma mål i livet. 

Till vardags så jobbar jag på Göteborgs Fältrittklubb, både i stallet och som  vaktmästare med att harva, köra foder osv. Tidigare så har jag även jobbat ett år på Mölndals ridklubb (Ranchen), jag har läst en halv termin till sjuksköterska innan jag hoppade av för att uppleva världen tillsammans med mina bästa vänner (som jag träffade när vi allihopa jobbade som lägerledare på ranchen 2013!). På gymnasiet så läste jag hästhållning och är både diplomerad hästskötare och utbildad ungdomsledare.  

Är supertaggad på ytterligare en sommar på Ranchen, och hoppas att ni är det också! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sålde du London?

2016-06-16 @ 17:26:37
Postat av: Anonym

Vilka veckor jobbar du??

2016-06-16 @ 22:54:38
Postat av: Viveka

Bästa Greta!! Jag och mina kompisar hade 2 fantastiska somrar med dig 2013 och 2014! Tyvärr jobbade du inte min vecka 2015, men jag hoppas verkligen vi ses i år Greta! ❤️

2016-06-20 @ 04:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0