Presentation 9!

Hej!! 
Jag heter Elin och är 17år, jag har fått möjligheten att få vara läger ledare på ranchens i sommar och det skall bli super roligt. Det blir alltså min första sommar som lägerledare och jag är super taggad. 

Hästar och ridning har varit en stor del av min vardag i snart 11år och jag har ridit aktivt de senaste 7åren. Rider till största delen unga eller lite busigare hästar då jag tycker det är roligast!! 

Jag är väldigt taggad på att vara ledare och jag hoppas att vi ska ha de roligaste veckorna på ert sommarlov tillsammans :)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckor?

2016-06-12 @ 21:39:03
Postat av: Elin

jag jobbar v.27, v30 och v.32

2016-06-15 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0